İFL 2022-XIV

 


131) Atlantis: Kayıp İmparatorluk-Atlantis: The Lost Empire/Gary Trousdale & Kirk Wise (2001): Eğitim hayatıma başlamak amacıyla Bursa’ya gittiğim yıl gösterime giren bu filmi o zaman izleyememiştim elbette ama hatırlıyorum da ya cipslerden ya da dondurmalardan çıkan karakter kartları vardı. O sebeple izlememiş olsam bile benim için anlamı olan bir film. Sonrasında TRT’de falan karşıma birkaç defa çıktı ama ilk defa başından sonuna izlemiş oldum. Güzeldi.



132) Speed-Hız Tuzağı/Jan de Bont (1994): Yine çocukluğumdan, yine tam olarak izlememiş olduğum bir film. Filmleri yıllarca televizyon ekranından takip etmek zorunda kalmış biri olarak fark ediyorum da izlediğim birçok film aslında yarım. Evet, bu filmi de izledim ve hatta defalarca ama ilk defa baştan sona kesintisiz bir seyir deneyimi yaşadım. Şimdi tekrar izleyince fark ediyorum ki bazı sahneleri hiç bilmiyorum bile. Neyse, televizyon yıllarıma hayıflanmanın bir faydası yok. Keyifli, bol aksiyonlu bu Hollywood filmini kesinlikle tavsiye ederim.



133) Hababam Sınıfı Askerde/Ferdi Eğilmez (2005): Elbette bu filmi de daha öncesinde defalarca izledim ve benim için bir sürpriz barındırmıyor ama 2019 yılından bu yana her yıl izlediğim filmlerin listesini tutuyorum ve 2022 yılı biterken en azından 133 filmlik 2019 yılını yakalamam, o yılın gerisine düşmemem gerektiğini düşündüm. Böylece yılın son filmi olarak da bu “Hababam Sınıfı” macerasını seçmiş oldum.


Bir önceki listeye buradan ve bir sonraki listeye de şuradan ulaşabilirsiniz.


Kazan

Yorumlar